2016. január 27.

Ajándék fények...nincs mese, a tavasznak jönnie kell!!!!

Gondolom mindenki ismeri Merci és Ancsa blogját, hisz aki kicsit érdeklődik a lakberendezés iránt, annak alapmű. Hihetetlen mennyiségben ontják a jobbnál jobb ötleteket, mindezt elképesztően jó fotókkal. Én is rendszeresen elidőzöm náluk...most már nem csak virtuálisan...
A könyv kapcsán személyesen is megismerkedtünk  és mondhatom egyáltalán nem okoztak csalódást, sőt... Kedvességük, humoruk, közvetlenségük....na jó, nem spilázom túl, egyszerűen jó fejek...
Már rég, több fotójukon feltűnt nekem az általuk forgalmazott izzósor, aminek megjelenése merőben eltér az eddig látott hasonló cuccoktól...fájt rá a fogam, nna...
Úgy éreztem, hogy Leányfalun, a teraszon, ez lesz a tökéletes megoldás a hangulatteremtésre. Kettőt sem pillantottam és a csajok jóvoltából máris lett nekem ilyenem...mit is mondhatnék??? :) Nagyon köszönöm Nekik!!!!!!!!!

Pillanatnyilag egyszerűen felbiggyeztettem az oszlopaim egyikére a sok ezmegaz közé, de olyan sok inspiráló képet láttam Mercinél és Ancsánál, hogy inkább keresek neki egy méltóbb helyet addig is, amíg végre megjön a tavasz és elfoglalhatja végleges helyét Leányfalun...



...ők valahogy így használják beltérben... (a képeket innen nyúltam, de ez korántsem az összes ötletük, amit érdemes végigbogarászni )



Én ide szánom...
vagy a veteményeshez a sufni mellé?????
almfa????
vagy legyen a házban????
 

..na jó, befejezem...tényleg jöjjön már az a tavasz!!!!!!

fotók Darabos György, Balogh Orsi/Pin Magazin

1 megjegyzés: