2013. május 20.

Mi a teendő, ha egy Ikea kanapé huzata totál tönkremegy...?

Természetesen nekem is az volt az első gondolatom, hogy kidobom és veszek egy újat, mikor a nyaralónk teraszán álló kanapé huzata teljesen elhagyta magát ....De aztán smucig énem egyszerűen nem nyugodott...na meg a kidobás nem igazán az én műfajom... Úgyhogy addig agyaltam, mig rájöttem, hogy egy régi farmernadrággal remekül be lehet stoppolni az addig kijavíthatatlannak tűnő óriás szakadást. És, hogy valami izgalom még legyen a dologban a karfa külső oldalára rávarrtam a nadrág zsebét...valamire csak jó lesz....:)

Levágtam a farmer egyik szárát, betuszkoltam a szakadás alá, ráférceltem és utána varrógéppel végigvarrtam a fércelés vonalában. A szakadás szélén pedig cikk-cakk öltéssel végigmentem. Legalább ezt a szezont ki kell, hogy bírja!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése