2012. április 18.

..amolyan "semmire se jó"-nak tűnő asztalka...

...de csak tűnő!!, mert saját tapasztalatból állíthatom, hogy használható. Amikor elkészült, először az előszobában volt, erre dobáltuk a mindenféleinket, amit az ember egy előszobában lerak. Aztán tovább vándorolt a hálószobába és most már jóideje ez az éjjeliszekrényem. A maga 45 cm-es magasságával, tökéletesen illeszkedik az ágyhoz....
Kicsit gyakorlottabb kézműveseknek ajánlom, mert olyan igazi barkácsolós, dekopírfűrészes, faragasztós, kosszal járó projekt. Azért senki ne rettenjen meg, nem akkora történet, csak a kezdéshez kell egy nagy levegő.....


...ami kellett hozzá, rétegelt lemez, fa rudak, faragasztó, dekopírfűrész és festékek..

10 db ötszirmú virágot (kb 15 cm átmérőjű) virágot kivágtam rétegelt lemezből. Miután a közepét kifúrtam, a lyukba beleragasztottam a 45 cm hosszúra levágott farudakat. Majd a szépen egymáshoz rendezgetett virágfejek éleit összeragasztottam és tűzőgéppel rengeteg helyen megerősítettem...(az összerendezgetéshez kell némi türelem).... aztán már csak festeni kell. Én az éleket is megfestettem egy, az alapszíntől eltérő színnel. Természetesen utólag, mikor már összeálltak a virágfejek..... Nnnna, hát ezt, csak az igazán erős idegrendszerrel rendelkezőknek ajánlom...ennél cöncögősebb, időigényesebb dolgot ritkán csinálok....azt hiszem, soha többet!!!!:))










fotók Axel Springer / Darabos György

2 megjegyzés:

  1. szia,
    csak gratulálni szeretnék a blogodhoz, a kreativitásodhoz, nagyon tetszik, amit csinálsz!:)
    Kati

    VálaszTörlés