2012. március 25.

...Werk...iroda, nem igazán "irodás" hangulatban...

..gondoltam megosztom Veletek, hogy az elmúlt években  hol is töltöttem munkás hétköznapjaim egy részét... Weinber Anitával  már ezer éve ismerjük egymást, együtt tanultuk a lakberendezés rejtelmeit, és azóta is időnként közösen tervezgetünk... A hely, ahol ez folyik a  WERK... kicsit lakás, kicsit iroda, kicsit műhely, ha kell, fotózás helyszíne.... egyszóval igencsak sokoldalú... laza, hihetetlenül jó hangulatú rendezett rendetlenség, folyamatosan változó tárgyakkal, bútorokkal, kütyükkel...
Anita volt az aki kialakította, de nem kellett sok idő, hogy megszeressem, nem véletlenül rendszeres helyszíne csinálmányaim fotózásának...
Most pedig költözködik az egész "vándorcirkusz":))... először kicsit sajnáltam, de nem tartott sokáig,mert rájöttem ,hogy csak a helyszín változik, a "werkes" hangulat marad:)....a költözködés maga pedig mindig izgatottá tesz, bár legjobban azt szeretem , ha mi költözködünk....de könyörtelenül adok tanácsot, ha más teszi mindezt:)....


fotók Darabos György

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése