2012. március 5.

Pininfarina design...saját kezüleg....hmmm:)

...jó, jó tudom a cím kicsit bulvárosra sikeredett....de mit csináljak, ha a hétvégén a Balaton parton egy kávézóban valami olyasmi került a kezembe, amivel eddig nem találkoztam.  Pininfarina  által tervezett autók, konyhák, lakberendezési tárgyak, sport eszközök nem voltak számomra ismeretlenek, de hogy még az ásványvíz iparba is "beleártotta" magát, arról eddig nem volt tudomásom. 
Először csak az üveg formája tűnt fel. Nem is én, hanem Ny. volt az, aki meglátta. Nem tudom nem észrevenni, hogy az elmúlt évtizedek maradandó nyomokat hagytak benne:), hisz alapjában véve élete nagy részét számok között tölti, valójában nem izgatja a design........hmmm, erőszakos lennék:))??
Az üvegbe nyomott pininfarina felirat csak megerősített, hogy nem véletlenül ilyen szép....egyértelmű volt, hogy hazavisszük. Természetesen rögtön hármat kunyerbáltam el a pincértől (...el tudjátok képzelni, hogy tényleg betétes egy ilyen üveg????)..valamire csak jó lesz...
Igyekeztem úgy fotózni, hogy Ti is érezzétek, hogy mitől tűnt fel nekünk...
A szokásos "bárhol lehet kincseket találni" gondolkodásmód a hétvégénket sem kímélte....hogy ez jó vagy sem, erről talán Ny. tudna bővebben beszámolni...:))))

Hány apró különbséget tudtok felfedezni a két kép között.....?


...ő rajta akadt meg a szemem....

..a technika már jól ismert, a neten több változatával találkoztam... öntsünk festéket egy szép formájú üvegbe, kicsit lögyböljük ide-oda és várjuk meg, amíg megszárad...attól, hogy a festék az üveg belsejében van, nagyon szép lesz kívülről...igazi "gyári minőségnek":) tűnik....

..kell hozzá festék és üveg..én sima zománcfestéket használtam, bár szerelmetes Unitopom talán jobb lett volna, de nem volt itthon....


..ő lett a végeredmény...

azért alapvetően talán mégiscsak az autó a fő profiljuk:)...az újak közül nem válogattam, csak a régi autókban tudom felfedezni  a szépséget.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése