2012. március 28.

...húsvéti kütyü...szívesen füllenteném, hogy én találtam ki:)...de sajnos nem...

..igen.. idegen tollakkal ékeskedem...Annyi húsvéti mindenfélét találtam a neten, hogy csak kapkodom a fejem. A legtöbb nem igazán nyűgöz le, nem annyira tudok mit kezdeni a nagyon "édi-bédi" dolgokkal, bár időnként, bizonyos ünnepek alkalmával én is hajlamos vagyok elmenni "kedveskedősbe":) Karácsony és Húsvét táján engedélyezem magamnak az ilyen típusú elhajlásokat....
Saját kitalálású húsvéti kütyük megosztását még tartogatom a hét végére, de addig is érdemes megfontolni ennek a palackpostának álcázott tojásnak az elkészítését, mert szerintem egyszerűen zseniális. Megöl sárga irigység, hogy nem én találtam ki:))....tökéletes húsvéti meglepetés lehet belőle...
Kipróbáltam,.... tényleg elkészíthető.... mondjuk nekem elég nagy segítség volt, hogy Ny. karácsonyra meglepett egy Dremel géppel, amivel azóta sem tudok betelni. A gép konkrétan olyan, mint egy fogorvos fúrógépe, egészen kis lyukakat lehet vele fúrni, meg marni, meg fűrészelni, meg csiszolni, csak mindent miniben...na jó befejezem, tapasztalatom szerint kevesek osztják lelkesedésemet az ilyen típusú gépekkel kapcsolatban, de azon keveseknek akik értik miről beszélek, csak ajánlani tudom, hogy szerezzen be egyet:)....
Szóval a tojás...egyszerűen ki kell fújni, megfesteni (de akár festés nélkül is jó lehet...).... a tojáson lévő lyukat kicsit ki kell tágítani, hogy beleférjen az előzőleg valami kedves üzenettel ellátott papírcsík....beletuszkoljuk ezt a csíkot....dobozba rakjuk.... átadjuk a célszemélynek, aki kibontja, összetöri a tojást....és nagyon örül a kedveskedésnek...:))

képek forrása

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése