2012. január 6.

Titkos vágyaim....

...na igen, kinek nincsenek... nekem például egy kortárs festmény gyűjtemény.... nem, nem kell rögtön irigykedni, egyenlőre a gyűjtemény igencsak hiányosnak mondható....... na jó..... még egy sincs, de ami késik, nem múlik:)
Amikor megismerkedtem Katinkával (hivatalosan Bárdosi Katinka), rájöttem, hogy nekem kell egy bárdosikatinka. Nem azért, mert ösztöndíjakat nyer, külföldi és hazai kiállításai vannak, hanem azért, mert  nagyon tetszik a képek hangulata.....kicsit borongós, férfi-nő kapcsolat boncolgatós, néha kicsit cinikus...
Több mint egy évig dolgoztunk együtt, jóba lettünk, a blog kialakításában is sokat segített (nagyon köszönöm!!!). De hiába próbáltam a legkülönfélébb módon kicsalogatni tőle a kedvencemet (még a teljesen szimplának tűnő vásárlást is felvetettem), nem jutottunk dűlőre...:)


őt szerettem volna, bár 130 x 130 -as mérete miatt kicsit gondolkodnom kéne, hogy hol legyen a helye....

..és a többiek...


 















...amikor újrahasznosít...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése