2012. január 10.

Elég volt.....

.... fényt akarok!!!!! Ilyenkor január közepén rendszerint elhatalmasodik rajtam a fényhiány. A mai napsütés igazán életmentő volt...
Gondoltam, a sötétség elűzésére legjobb módszer, ha tovább fejlesztem lámpakollekciómat. Na jó.... kollekcióról beszélni, talán enyhe túlzás, de kétségtelen, hogy mióta  Tilkáék színes textilkábeleit felfedeztem, egyre többet jár az agyam.
A kezdeti, "tilkátlan" időszakban még sima kültéri hosszabbítót használtam, ha színes kábelre volt szükségem. (talán kicsit behatárolta a lehetőségeket, hogy a színválaszték kizárólag narancsra korlátozódott...:)

 

...azért a függő állólámpának nem áll rosszul a narancs...




fotók Darabos György

Tavaly sokat dolgoztunk együtt Anitával (Weinber Anita). Több lakást is csináltunk, de legutóbbi megrendelőink azok, aki igazán nyitottnak bizonyultak "kütyüzős" ötleteimre. Így sikerült, azon kevesek közé bekerülniük, akiknek hálószobájában,  a "színeskábeles" lámpa egyik variációja világíthat:)).


Azok az edzett szemtornászok, akik szorgalmasan olvasgatják a bologot, gondolom felfedezték az ágy mellett lebegő könyveket, amikről nemrég itt olvashattak...









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése